Miten jalkapallon MM-kisat vaikuttavat asiakkaan ostokäyttäytymiseen?

27.6.2018
SolaSys Oy

Ja vastauksena otsikon kysymykseen, niin toivomme tietenkin, että mahdollisimman paljon!

Kesäkuun puolesta välistä saakka ollaan saatu hiljentyä yöllisten ruutujen äärelle jännittämään 32 jalkapallomaan keskinäistä kamppailua jalkapallon maailmanmestaruudesta. Lohkopelien ollessa hyvällä mallilla jokaiselle otteluita seuranneelle lienee jo muodostunut jonkinlainen ajatus, tai ainakin toive kärkisijoille yltävien maiden lipuista.

Siirry Qlikin CHOOSE YOUR CHAMPION -sovellukseen ja selvitä, miten oma suosikkimaasi oikeasti sijoittuu!

Myös yritysmaailmassa vuosi on jo ennättänyt pitkälti puoleen väliin saakka, ja näkemys loppuvuoden todennäköisistä - ja ainakin toivottavista tapahtumista - on kirkastunut. Liiketoiminnassa tehtävien päätösten arvioiminen ei kuitenkaan ole mikään helppo homma: olla jatkuvasti ajan tasalla sekä tunnistaa ja tunnustaa lähestyvät mahdollisuudet ja riskit - usein monella osa-alueella yhtäaikaisesti.

Kokemuksella, muita kuuntelemalla ja omalla tuntemuksella päästään pitkälle, mutta onneksi kokonaisukuvan arvioimiseksi tarvittavat tiedot voidaan kerätä yhteen myös varsin helpolla ja visuaalisella tavalla. Oivaltavaan tiedon louhintaan perustuvan Qlik-analytiikkaratkaisun avulla saat ajantasaisen, selkeän ja rajattomasti porautuvan kuvan liiketoimintanne keskeisistä tulosindikaattoreista. Olipa tietolähteitä miten monta hyvänsä, ne voidaan valjastaa yhdelle alustalle, jolloin yhtäaikainen ja porautuva tutkiminen on vaivatonta ja nopeaa. Otsikkoon viitaten, voit käytännössä tuoda mitä tahansa dataa Qlikiin, ja etsiä korrelaatioita asioiden välillä.

Oletko kiinnostunut kuulemaan, miten SolaSys voi auttaa sinua helpottamaan urakkaasi kaiken datamassan keskellä? Varaa lyhyt demo tai puhelinneuvottelu, niin katsotaan yhdessä miten homma toimii.

Voit myös lukea lisää ratkaisusta täällä.

PS: Vastauksena otsikon kysymykseen, tämän bloggauksen myötä tietenkin toivomme, että mahdollisimman paljon! Lataa oppaamme ja tutustu lyhyesti siihen, mikä on Qlik, mikä on SolaSys, ja miksi liiketoiminnasta saatavan tiedon analysoiminen kannattaa. Opas on maksuton, eikä muuten edellytä rekisteröitymistä.

Parhain terveisin, SolaSys Oy

040 649 7000

myynti@solasys.fi